Enkele belangrijke cijfers
Een voortdurende zoektocht naar optimaliseringsmogelijkheden:
Uw exploitatiekosten
We stellen u voor uw vastgoed een beheer op maat voor met als doel uw exploitatiekosten te optimaliseren. Onze missie: het juiste evenwicht vinden tussen kostenbeheersing en de kwaliteit van de dienstverlening naar uw bewoners toe. Daarom zorgen we ervoor dat we diensten leveren die zijn afgestemd op de vraag van uw huurders, dat het nodige onderhoud voorzien wordt en dat uw energiekosten onder controle blijven.
Uw inkomsten
Wij vertegenwoordigen u naar uw huurders toe. Wij waken over de goede uitvoering van de huurcontracten en over de naleving van de wettelijke verplichtingen. Ook de administratieve, boekhoudkundige en financiële opvolging van uw vastgoed beheren wij voor u, zonder ooit het welzijn van uw bewoners uit het oog te verliezen.
Uw kasstromen
Wij doen de boekhouding voor elk van uw gebouwen en huurders en verzekeren daarbij een snelle betaling en inning van achterstallige huur en kosten. Het spreekt voor zich dat we dat doen in volledige overeenstemming met de (internationale) regels. U krijgt daarnaast ook advies van experts om uw kasstromen te optimaliseren.
Besteed het beheer van uw vastgoed uit
Wij nemen het dagelijkse beheer van uw gebouw voor onze rekening
Administratief beheer
Wij helpen u bij de administratieve opvolging van uw gebouw: eigendomsrecht, vergunningen, lease en registraties, plaatsbeschrijving, huurgaranties, contracten met leveranciers, verzekeringspolissen, enz.
Huurbeheer
Wij vormen de schakel tussen u en uw huurders. Dankzij een doeltreffende marketingstrategie helpen wij u bij uw zoektocht naar betrouwbare kandidaten. Zodra die gevonden zijn, zien wij toe op de goede uitvoering van de huurcontracten en verzekeren wij dat de verwachtingen van uw huurders worden ingelost. Indien nodig adviseren wij u over de inrichting of werken die u kunnen helpen om de huurwaarde te verhogen.
Financieel beheer
De facturatie, inning van de huur en belastingen, uitgifte van afschriften, inning van achterstallige betalingen, ... Wij nemen uw administratieve taken op een doeltreffende en transparante manier van u over.
Technisch beheer
Wij buigen ons over alle technische aspecten van uw activa: van de onderhandeling van uw onderhoudscontracten en de coördinatie van uw verschillende dienstverleners tot de conformering van uw vastgoed.
Risicobeheer
Het beheer van de technische en reglementaire risico’s, meer bepaald op het vlak van veiligheid en milieu, is voor BNP Paribas Real Estate van prioritair belang. Wij verzekeren dan ook de conformiteit van het vastgoed dat wij beheren. Ook ons personeel maakt er een erezaak van om een strikte gedragscode na te leven die onze waarden respecteert.
Met het oog op hoogstaande prestaties en het welzijn van de bewoners
Uw prestatiedoelstellingen bereiken, uw bewoners engageren en hun productiviteit verhogen: zo luiden de nieuwe uitdagingen van het Property Management. Het zijn stuk voor stuk doelstellingen waartoe het welzijn van de bewoners de sleutel vormt. Om u te helpen deze doelstellingen te bereiken, biedt BNP Paribas Real Estate Property Management België u een uitgebreid dienstengamma op maat aan dat de gebruikerservaring optimaliseert en op die manier ook de prestaties van uw activa stimuleert.
Kwaliteit
Een doeltreffend beheer van uw gebouw vergroot de aantrekkingskracht ervan op potentiële huurders.
Respect voor het milieu
We helpen u om de milieuprestaties van uw vastgoed te verbeteren, zodat het in aanmerking komt voor een certificering.
Transparantie
U ontvangt gedetailleerde en betrouwbare rapporten die u regelmatig informeren over het beheer van uw gebouw.
De meest recente normen
Wij volgen de evoluties van het reglementaire en fiscale landschap op de voet om u ervan te verzekeren dat het beheer de geldende normen respecteert.